Katoomba - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Ad Quinten - WaarBenJij.nu Katoomba - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Ad Quinten - WaarBenJij.nu

Katoomba

Door: Ad Quinten

Blijf op de hoogte en volg Ad

25 Juli 2016 | Australië, Katoomba

Maandag 25 juli
Vanochtend optijd opgestaan zodat we optijd in Katoomba waren. Het was een mooie route tussen bergen door en over bergen heen. Onderweg zagen we een horde kangoeroes maar konden ook hier geen foto van maken. Maar net voor een dorpje zaten 4 kangoeroes heel rustig in de wei en konden we stoppen om foto’s te maken, dus we hebben eindelijk foto's van kangoeroes. Nadat we op de camping waren aangekomen, zijn we gaan lopen naar de skyrail. Dit is een trein die van bovenaf een berg naar het dal gaat en andersom. Hij maakt wel een helling van 55 graden. We hebben een rondje door het dal gelopen en zijn met een gondel terugomhoog gegaan. Daarna zijn we met een andere gondel over een dal gegaan. Nadat we een bergpad af hebben gelopen, zijn we terug naar de camping gegaan. Het was s’avonds erg koud en het waaide heel hard. Zo hard dat de caravan er gewoon van schommelde.