Yeppoon - Reisverslag uit Yeppoon, Australië van Ad Quinten - WaarBenJij.nu Yeppoon - Reisverslag uit Yeppoon, Australië van Ad Quinten - WaarBenJij.nu

Yeppoon

Door: Ad Quinten

Blijf op de hoogte en volg Ad

16 Juli 2016 | Australië, Yeppoon

Zaterdag 16 juli
Vandaag optijd vertrokken naar Yeppoon. Het zou goed weer worden vandaag, maar dat bleek toch anders te zijn. Het heeft de hele dag geregend. Na een stop bij Clairview, een plaatsje bij de zee, hebben we daar een beetje rondgekeken. Nadat de stijfheid weer uit ons was zijn we verder gereden. Op twee uur van de camping af stond er ineens een file. We wisten niet wat er aan de hand was, het bleek dat een deel van de weg onder water stond en we er niet door konden. Na 4 uur konden we eindelijk verder en reden we nog steeds over een laag water. Ook op het vervolg van de weg naar de camping hebben we nog wat plassen moeten trotseren. Toen we al bijna bij de camping waren, kwamen we bij een plas die zo diep was dat we er niet door zijn gegaan en hebben we een andere weg gezocht. Nadat we eindelijk bij de camping waren zijn we bijna meteen gaan slapen. Onderweg hebben we wel twee kangoeroes op de weg gezien, maar waren we te laat om een foto te maken Helaas.