Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Ad Quinten - WaarBenJij.nu Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Ad Quinten - WaarBenJij.nu

Townsville

Door: Ad Quinten

Blijf op de hoogte en volg Ad

14 Juli 2016 | Australië, Townsville

Donderdag 14 juli
Vroeg opgestaan en vertrokken richting de volgende camping. Het weer was slecht vandaag. We hadden vandaag veel regen gehad. Onderweg hebben we een tussenstop gemaakt bij een strand, maar het was te koud om te zwemmen dus hebben we hier alleen onze benen gestrekt. Bij Townsville aangekomen was de camping al vol. Gelukkig wilde ze wel bellen naar een andere camping en konden we daar we terecht. Daar hebben we lekker aardappeltjes en worstjes op als avondeten op.

• 16 Juli 2016 - 21:58

Opa En Oma:

zorg goed voor jullie zelf en blijf genieten wij genieten zo ook een beetje mee

dank je wel groetjes opa en oma

• 16 Juli 2016 - 22:03

Opa En Oma:

wj vinden het super leuk het is net of wij een beetje mee reizen dat wilde Opa ook graag he Quintn groetjes uit Loon